Nie wszystkie po fl nie mają RECa. Kombiaki na dieslu często mają REC szczególnie jak mają fabrycznie hak. Najlepiej było by wyciągać zegary z jakiegoś rozbitka z możliwością podglądu co ma w wyposażeniu. Nawet po VIN. Bo po VIN w EPC nawet online zobaczysz czy miał REC. Te bez RECa to pewnie te słabsze gołe, 1,4 1,6 silniki. Swego czasu męczyłem gościa na otomoto, który sprzedawał dobrze wyposażonego kombiaka w interesujące mnie rzeczy, żeby zerknął na REC czy go ma i jaki ma symbol. Kręcił, kręcił, że jak będzie miał czas zajrzy itp itd. nosz kur... faktycznie trzeba czasu, żeby otworzyć klapkę od RECa i zapamiętać dwie literki. Ludzie są strasznymi krętaczami... Po VIN mi wyszło, że RECa ma a był chyba z 2007 roku. Ale w AH to konfigi są czasem tak spier...ne że głowa mała. Pięknie wyposażone GTC, pół skóry, czarne wnętrze i wyświetlacz BID z radiem CD30... Szkoda, że z VIN nie idzie w katalogach konkretnego symbolu zegarów czy RECa odczytać. Jest jedynie lista zamienników, które potencjalnie pasują. Dopiero opcom daje jasność.
Tak przeleciałem na szybko alledrogo i moje zegarki trzymają cenę. Jakbym nie miał co z kasą robić i chciał modować swoją AH, to bym pewnie w OPC przerabiał. Ale w obecnych czasach taniej wyjdzie sprzedać swój i kupić fabryczny OPC. Do dupowozu do roboty głównie i od czasu do czasu na wakacje czy do rodziny w dalszą trasę nie opłaca się inwestować. Na parkingu pod blokiem codziennie jakieś ryski przybywają. Przycisku Sport nie używam praktycznie wcale. Mocy od niego i tak nie przybędzie
Jedynie co, może się przydać wyłączenie ESP, jakby jakieś zaspy były. Ale porządnego śniegu to ja od lat nie widziałem.