Strona 2 z 2

Re: klocki hamulcowe

PostNapisane: 17 kwi 2014, o 12:49
przez cosmoflex
Witam co do klocków to uderz w ATE,FERODO,TRW przykład tarczy tył Strona zabudowy: oś tylna FERODO
Typ tarczy hamulcowej: pełny
Średnica [mm]: 264
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Minimalna grubość [mm]: 8
Wysokość [mm]: 42
średnica otworu centrujacego [mm]: 65
Ilość otworów: 5
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
przód FERODO Strona zabudowy: Oś przednia
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Średnica [mm]: 280
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
Minimalna grubość [mm]: 22
Wysokość [mm]: 42
średnica otworu centrujacego [mm]: 70
Ilość otworów: 5
Moment dokrecenia [Nm]: 11

Re: klocki hamulcowe

PostNapisane: 22 kwi 2014, o 20:27
przez tomcio1810
przód katalogowo minimalna gruboś to ok 22 tył 8 mm. co do klocków kazdy będzie hamował, jedne sie szybciej zuzyja inne wolniej , jesli auto jezdzi po miescie nie ma sensu sie pchac w drogie klocki typu trw. kupisz np fomar i bedzie hamował jesli chcesz cos lepszego to trw , bosch, zimerman , abs - wychodzi najtaniej

Re: klocki hamulcowe

PostNapisane: 28 kwi 2014, o 17:54
przez krzysiek1984
A powiedzcie mi czy w tyle przy zacisku tłoczek jest wciskany czy sie go wkreca jakos?

Re: klocki hamulcowe

PostNapisane: 29 kwi 2014, o 20:13
przez tomcio1810
jest wkręcany przy jednoczesnym wciskaniu go siła, czyli mocno wpychac jednoczesnie wkrecajac go