Radio wymienione. Piny do tego złączą nie do dostania tak sobie. Mam na działce wyprutą wiązkę od Zafiry tam gdzieś przy klimie takie własnie wtyczki to może coś znajdę, już mi ta wiązka dawała kable do tempomatu do ecu to może się przyda jeszcze raz.
Jedyne piny jakie znalazłem do tego złącza to w TME
https://www.tme.eu/pl/details/342900/zl ... 4carmedia/i trzeba kupić setkę. Na razie włożyłem takie podobne. Łączą dobrze.
Dalej radio normalnie sie uruchomiło i oczywiście piszczało "SAFE" aktywowałem opcję antykradzieżową i jest git.
Panel przedni, no nic nie trzeba lutować 1,5min roboty tylko boczne 4 wkręty na taki duży torx, trzymają od razu takie mosiężne blaszki/zatrzaski/ Panel na wierzchu. W drugim radiu ta sama operacja. Nawet nie trzeba by plomb zrywać. Drugi panel pasuje idealnie i wszystko działa jak należy. AUX aktywuje się przyciskiem AM/FM lub telefonem z kierownicy (lewa rolka dolny przycisk) .
Jakość. Chm no jest zdecydowanie inna. Gdzieś słyszałem że Grudgig to lepszy a Blapupunkt to gorszy. Nie mogłem tego zajarzyć bo sam mając Blaupunkta nie specjalnie było sie do czego przyczepić. Dobre basy i średnica. Sopran lekko wycofany. Wszystko pasi, a te nowe radio zupełnie inaczej. Wszystko przesycone basem, że aż drzwi zaczęły brzęczeć i góra tak jakoś bardziej tępo. Rozebrałem i cóż. Zupełnie inne środki. Inaczej rozplanowane płyty nawet kluczowe komponenty inne. Końcówki mocy takie same co prawda ale tory zupełnie inne. Mam gdzieś zdjęcia jeżeli kogoś to interesuje mogę wrzucić. Pomyślę czy starego radia nie przerobić na tel mute bo jednak trochę lepiej gra.
Trzeba gdzieś wyprowadzić złącze na AUX bo na razie jest na kablu, ale złącze kupiłem takie panelowe i chyba wydrukuję sobie wkład zamiast popielniczki i tam umieszczę gniazdo jack.
Pisze to wszystko, bo dużo opinii się naczytałem i tu i na elektrodzie że się nie da czy coś nt. jakości. Długo kopałem, a skoro już sobie pomagamy, to niech zainteresowani sobie mają. Da się i nie jest z tym dużo roboty. Raczej potrzebne chęci. Radia od VC nie są drogie a i przecież wylogowane stare radio ma też swoją wartość więc reasumując taki swap można liczyć jako kilka dyszek. Bolączka wejścia AUX w AH to poważny temat. Stara AG miała zwykłe radio więc i nie było z tym żadnego problemu nowsze podejrzewam że już od AJ mają normalnie panel z AUX. Taka dziura konstrukcyjna powstała w AH model przejściowy radio już dedykowane ze sterowaniem z kierownicy i do tego z radia steruje się BC a jeszcze nie czas na AUX.