Re: B1016 - Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazd
Napisane:
12 paź 2016, o 08:38
przez umek19
powinno dać się usunąć, wejdz w programowanie w liczniku , funkcje imobilajzera i tam bedziesz miał vin , spróbuj jeszcze raz go wpisać w całości od poczatku, jak wchodzisz w licznik to zobacz ile razy był juz resetowany
Re: B1016 - Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazd
Napisane:
12 paź 2016, o 21:56
przez Ussemo
Zegar na 1000% cofnięty yyy skorygowany z 200000 na 169000
w zegarze było 169000 a serowniku silnika 200000. Wychodzi na to, że silnik jeździ prędzej od kasty
Re: B1016 - Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazd
Napisane:
25 paź 2016, o 22:16
przez Ussemo
umek19 napisał(a):powinno dać się usunąć, wejdz w programowanie w liczniku , funkcje imobilajzera i tam bedziesz miał vin , spróbuj jeszcze raz go wpisać w całości od poczatku, jak wchodzisz w licznik to zobacz ile razy był juz resetowany
Możesz opisać gdzie to sprawdzić? W liczniku mogłem testować kontrolki, ustawić nowy przebieg, itp. nie widziałem historii zmiany.
Re: B1016 - Nie zaprogramowany Numer Identyfikacyjny Pojazd
Napisane:
26 paź 2016, o 01:07
przez umek19
Historia zmian jest widoczna na "ekranie" gdy połączysz sie z licznikiem, tam gdzie twoj licznik nazywa sie "kombi" widac tam ile razy licznik był kodowany/resetowany, nie ma tam informacji o przyczynie ani historii błędów, każde resetowanie licznika zwiększaa tą liczbe. Z tymi kilometrami ze sterownika silnika i licznika bywa różnie bo z tego co słyszałem licznik przebiegu silnika przelicza tez" motogodziny " których nie liczy normalny licznik. Bo jak wytłumaczyć sytuacje , że nie widziałem osoby żeby przebieg w liczniku i w sterowniku silnika były takie same, czemu sterownik silnika zawsze pokazuje wyższy przebieg niż licznik?