Nie jestem pewien, czy się zrozumieliśmy do końca. Ale żeby uniknąć niedomówień, to później lub w weekend zamieszczę fotki i dojdziemy co jest co.
Tymczasem posprawdzam aparaturę zabezpieczającą i sterującą. Dziękuję za podjęcie tematu.
Edit:
Tak to wygląda. temp. silnika widoczna, a więc niezależnie od niej to wszystko pracuje:
https://www.youtube.com/watch?v=GxLnSBP3p_8Od klimatyzacji jest tylko ten wentylator, widoczny również na ww. filmie, tak?
- DSC_1545.jpg (53.64 KiB) Przeglądane 14395 razy
A osławiony rezystor skryty jest w tej wtyczce?
- DSC_1548.jpg (39.46 KiB) Przeglądane 14395 razy
I wentylator umieszczony z tyłu, pomimo tego że włącza się wraz z tym widocznym z przodu, jest od chłodnicy silnika, tak?
Ten:
- DSC_1547.jpg (38.88 KiB) Przeglądane 14395 razy
Niestety ja, jak mam coś robić z autem to od razu trzęsawka... Także wolę dopytać o wszystko trzy razy, a wiedzieć na pewno.
Wynika nie mniej jednak z tego jasno, że spadły mi z kosmosu jakieś dwa wentylatory klimatyzacji...
Wszystkie bezpieczniki dobre, przekaźniki pracują, na pinach wykonawczych styków przejście jak bajka. Zatem rezystor II biegu.
Załatwię to wg instrukcji z tego wątku czy to nie ten układ mimo to?
Reasumując temat za wysokiego ciśnienia w układzie: po załączeniu się tego II biegu powinno ono gwałtownie regulować się, tak?
Na koniec dodam, że gdy temp. silnika osiągnie już ponad 90 st. C to przy wyłączonej klimatyzacji też uruchamiają się obydwa wentylatory.
Proszę o odpowiedź.
Dodam, że przy okazji sprawdzania przekaźników zrobiłem sobie błąd ECN 64504 (P 0645) i wygooglałem o nim to: "P 0645 A/C Clutch Relay Control Circuit - błąd dotyczy zasilania sprzęgła układu klimatyzacji".
Pozdrawiam.