Strona 9 z 13
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
18 gru 2013, o 21:53
przez szmic
w komorze silnika na pompie CR
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
18 gru 2013, o 22:05
przez bpeter
byłbym wdzięczny za podesłanie zdjęcia w którym miejscu to się znajduje. Przepraszam ale autko mam od pół roku i szczerze nie za bardzo się orientuję.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
18 gru 2013, o 22:24
przez szmic
Zajrzyj na pierwszą stronę tego tematu, są foty
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
18 gru 2013, o 22:31
przez radint
Fotki nie wskazują miejsca w sumie tylko jak to wygląda, znajdziesz pompę po lewej stronie auta jak stoisz przed autem przy otwartej masce:) a dokładniej za silnikiem mniej więcej w połowie jego wysokości. Swoją drogą użytkujesz auto aż pół roku i pod maskę nie zaglądałeś?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
18 gru 2013, o 22:43
przez szmic
Widzę że kolega bpeter ma w opisie silnik DTH, więc może trzeba zacząć od układu paliwa DENSO czy BOSCH?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
3 sty 2014, o 12:27
przez Bladderwrack
poldek78 napisał(a):Dzięki za pomoc. Zawór zamówiłem wczoraj. W sobotę będę chciał zamontować. Mam nadzieję,że rozwiąże również mój problem z falującymi obrotami:)
Witam!
Jestem posiadaczem Astry z 2010 roku z taką sama pompą Denso 503. Proszę o informację czy wymiana tego zaworu SCV 264009-0260 załatwiła problem falowania obrotów ???
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
3 sty 2014, o 16:03
przez szmic
Nr SCV to mi już nic nie mówią ze względu na zaworki pojawiajace się bez numeracji, ale skoro zakładamy nowy to dlaczego nie miałoby to załatwić sprawy falowania obrotów, masz zdiagnozowane już że to SCV
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
9 sty 2014, o 14:41
przez poldek78
Wymieniłem zawór SCV, falowanie ustało. Dodam, że od wymiany przejechałem ok 2500km. Nie robiłem programowania "małej dawki" - spalanie na wolnych obrotach 0,5-0,6l/h. A tak odnośnie oznaczenia pompy 501, 2 lub 3 to podejrzewam, że kryje się pod tym może rocznik produkcji lub oznaczenie zakładu produkującego.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
31 sty 2014, o 20:11
przez slawek
witam.agdzie znajduje się dokładnie ten zawór scv ? czy mógłby ktoś podpowiedziec ?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Napisane:
31 sty 2014, o 21:31
przez szmic
Na pompie CR, strona pasażera, z tyłu silnika