Strona 7 z 13

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 25 sie 2013, o 19:25
przez szmic
tańszy czy droższy nie ma żadnego znaczenia, na tym tańszym jeździ dużo osób i nie ma problemu, uważam że zawór uległ uszkodzeniu skoro miałeś zrobione programowanie małej dawki i było ok, a tym bardziej że przez 5tyś. km było dobrze.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 1 wrz 2013, o 09:35
przez radint
Kolego jak ma wymusić wypalanie podczas jazdy - serwisowe nie da rady a innego jeszcze nie widziałem z wymuszenia ;) ? Coś nie tak jest z czujnikami ciśnienia lub temperatury. Tak jak kolega szimic wspomniał jak masz albo miałbyś czy się podłączyć to sprawa by była jasna. Ale jak długo już tak jeździsz to marnie widzę Twój dpf:/

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 1 wrz 2013, o 17:12
przez szmic
Miałem na myśli wypalenie wymuszone interfejsem

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 4 lis 2013, o 11:51
przez poldek78
Możesz podać źródło z jakiego uzyskałeś informacje, że zawór 294009-0260 jest zalecany do pompy z końcówką numeru -503?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 4 lis 2013, o 12:46
przez szmic
Jakieś bzdury ktoś napisał o dedykowaniu do pompy 503, jak dla mnie nie ma to znaczenia 501, 503, montuję takie do DTR i DTJ - jak na razie wszystkie działają bez problemu a pompy 501 - 503 są takie same, chyba że ktoś wskaże różnicę pomiędzy nimi, bo ja ich nie widzę ani wizualnie, ani programowo - wskazują cisnienie CR tak samo.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 5 lis 2013, o 21:01
przez lechiola
Dla poldek78 - potwierdził mi to sklep w którym kupiłem zawór , podaję link do strony sklepu : http://allegro.pl/zawor-scv-denso-29400 ... 40533.html . (azetdiesel - maja teraz bardzo atrakcyjną cenę ) . A tak przy okazji dla wszystkich : jeżdżę na tym zaworze od wiosny i jest wszystko ok. Komputer mam ustawiony od 01 stycznia bieżącego roku a średnie spalanie z całego tego okresu pokazuje 5,9l . Zaznaczam , że jeżdżę dość energicznie , jak wyjadę na autostradę to jadę z prędkością 130 - 160 km/h . W innych warunkach też nie żałuję "gazu" . Pozdrawiam wszystkich

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 5 lis 2013, o 21:14
przez lechiola
PS zawór SCV Denso 294009-0260 pasuje oczywiście do wszystkich pomp z końcówkami 501-503 . Ja mam pompę z końcówką 503 więc wiem co piszę . Ten sklep jaki wskazałem wyżej to potwierdzi .

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 5 lis 2013, o 21:37
przez poldek78
Dzięki za pomoc. Zawór zamówiłem wczoraj. W sobotę będę chciał zamontować. Mam nadzieję,że rozwiąże również mój problem z falującymi obrotami:)

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 29 lis 2013, o 10:27
przez wujekLuke
Witam Panowie po raz pierwszy na tym forum jako że od miesiąca dopiero jestem posiadaczem Astry H. Od jakiegoś czasu drażnią mnie wyżej opisane objawy plus zwiększone zużycie paliwa na biegu jałowym od 0,5 do 1,2 (wg. BC) jak obroty zaczną dobrze falować i też chciałbym wrócić do grona zadowolonych użytkowników Astry :).
Mam natomiast pytanie dotyczące nauki małej dawki bo z wymianą samego zaworu nie powinienem mieć problemu: czy jeśli jestem zielony ze sterownikami to komputerów samochodowych zabierać się samemu za to czy pojechać lepiej do jakiegoś magika?
Szukałem osławionego tutaj op-com'a i znalazłem coś za 3500zł (ale nie stać mnie na to)- czy kabelek z oprogramowaniem kosztuje aż tyle faktycznie? Czy kabelek można sobie kupić jakiś tańszy a program pozyskać drogą alternatywną (może ktoś może polecić jakiś sensowny zestaw)?
Planuję chwilę jeździć tą Astrą i pewnie taki zestaw przydał by się bo z mechanikami mam bardzo złe doświadczenia.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 29 lis 2013, o 15:30
przez szmic
Odpowiedź masz na PW. Pozdr.