Strona 4 z 13

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 19 kwi 2013, o 19:15
przez TRNJAK
Jaka jest rola zaworu SCV na c.r.pompy? Reguluje ciśnienie lub ilość paliwa?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 kwi 2013, o 17:52
przez Waliza
Witam.astra 1.7 DTJ 2008. Wymieniłem EGR na nowy (orginał) a samochód wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd EGR.I co dalej mam z tym robić?Mój mechanik mówi że może jakiś dolot zapchany...ręce opadają

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 kwi 2013, o 18:24
przez radint
Trochę nie w temacie kolego, a jaki błąd konkretnie? Objawy?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 kwi 2013, o 19:38
przez Waliza
Wiem że trochę nie w temacie ale mało tu na temat egr.Objawy:po skasowaniu błędu i trzymanie go na obrotach powyżej 1200 błąd się nie załącza po puszczeniu pedału gazu po chwili załącza się kontrolka z kluczykiem obroty skaczą z 900 na 1000 po jakimś czasie zapala się chek,podczas jazdy też jest ten problem chociaż starałem się go trzymać na wyższych obrotach.Błąd jest recylkulatora przepływu spalin kodu nie znam

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 23 kwi 2013, o 21:53
przez radint
Warto sprawdzić jaki konkretnie i popatrzeć w parametry, a dlaczego jak na moje to bardzo rzadko w naszym silniku pada EGR, zazwyczaj błąd dotyczy egr ale on nie jest przyczyną.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 24 kwi 2013, o 07:25
przez szmic
Można było wyczyścić przed montażem kolektor ssacy i czujnik z niego, może i tak się zdarzyć EGR nowy, czysty a reszta zapchana.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 16 maja 2013, o 19:23
przez szmic
" Czasem drga, Skoki w biegu" uszkodzona pompa - potwierdzam. Jak nie znajdziesz właściwej pompy to tak się składa że mam taką z przebiegiem 7tyś./km. niestety muszę stwierdzić że regeneracja jest nieopłacalna (około 1500zł), taniej kupisz dobrą używkę w cenie max. 500zł.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 16 maja 2013, o 20:51
przez TRNJAK
Długo szukał gdzie metaliczny dźwięk, który występuje równie rozgrzewania silnika. Poczuj się trochę i wibracje. Na OPCOM w bez błędów.
Zastrzeżenia Opla, że nikt nigdy nie poszedł C.R. pompa! Niemożliwe!!! Teraz pompa osiągnie 1100 EUR. Reparacia cca 550eur. Jestem rozczarowany, auto 89tkm
Czy istnieje niebezpieczeństwo, do wtryskiwaczy, czy pompa jest uszkodzona?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 maja 2013, o 07:13
przez szmic
Opcom nie wykryje Ci metalicznego dźwięku, ale jest to niebezpieczne bo jak coś trze w pompie to opiłki metalu mogą dostać się do zaworu przelewowego na listwie wtryskowej i do wtryskiwaczy

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 17 maja 2013, o 21:03
przez TRNJAK
Przyjaciel ogromny problem! Jak uzyskać pompę - ebay, do odpadów?? Zalecenie. :?: :?: