Strona 3 z 13
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
27 mar 2013, o 16:58
przez szmic
Nie wiem jaki masz zwykły Tech, dla opla licza się tylko dwa Opcom i serwisowy Tech2, programujesz mała dawkę paliwa tylko w przypadku gdy po rozgrzaniu silnika wskazania na BC w spalaniu chwilowym masz zawyżone np. 0,8l, możesz to zrobić opcomem lub serwisowym Tech2, a w pierwszej kolejności do sprawdzenia co się dzieje z EGR, skasować bład a jak się pojawi ponownie to zdemontować-wyczyścić EGR, chyba że padł całkiem.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
27 mar 2013, o 18:10
przez Waliza
Spalanie chwilowe mam 0,6l. A obroty skaczą mi z 9 na 10 czyściłem egr i na wiele się to nie zdało to chyba znaczy że padł całkiem.Dzwoniłem do serwisu i maja regenerowane za 500 i dają 24m. gwarancji.Ciekawe jak je regenerują? ja rozebrałem całego w mak wypolerowałem użyłem smaru do pracy w ciężkich warunkach 600 stopni C a on nadal się ścina.Ale tylko na ciepłym silniku,dlaczego tak?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
27 mar 2013, o 18:34
przez szmic
Spalanie masz dobre więc nie ma potrzeby ustawiania małej dawki, a EGR nie powinno się niczym smarować tylko umyć w benzynie ekstrakcyjnej a smarowanie na nic się zda bo prędzej go oklei syfem, trzpień w elektromagnesie musi chodzić luźno i odbijać wciskając go palcem(trzeba sprawdzić czy ma całą powierzchnię równą) , poszukaj poradnika są takie w internecie do silników 1,9. Radzę spróbować jeszcze raz z czyszczeniem bez dodawania smaru, 500zł za regenerowany to trochę dużo, może na allegro znajdziesz coś w rozsądnej cenie. Na PW posłałem Ci wiadomość.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 15:20
przez VitusX
Witam serdecznie. Naczytałem się na w/w temat i jestem już wstanie zainwestować w jego wymianę tylko dodam że śmigam Corsą D 1.7 DTR a nie jak większość Astrą ale oznaki takie same. Moje pytanie brzmi następująco czy znacie kogoś ogarniętego w tego typie wymianie czujnika z terenu śląska lub okolic Katowic bo nie mam zamiaru jechać do jakiegoś laika mechanika i mu tłumaczyć co i jak. No chyba że ktoś z forumowiczów jest w stanie mi pomóc przy takiej wymianie? Bo z miłą chęcią pozbył bym się tego falowania.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 15:29
przez radint
Kolego, kupujesz nowy czujnik, odkręcasz 2 śrubki - imbus 5mm, wyciągasz stary, z nowym kolejność odwrotna, 10min pracy:)
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 15:50
przez VitusX
No niby 10minut roboty ale całą ta sprawa z nauka dawki?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 16:00
przez szmic
Skoro jesteś z Katowic to zapraszam do Tychy-Centrum, możemy wymieć i jeżeli będzie potrzeba nauczyć dawkę paliwa, SCV mam również do sprzedania z całą pompą.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 16:02
przez radint
Nie zawsze jest konieczna, ale widzę, że jednak ktoś jest z okolic także, powodzenia!
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 18:30
przez VitusX
szmic ale powiedz mi ile by mnie kosztowała taka przyjemność z samym czujnikiem scv bez pompki?
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
3 kwi 2013, o 20:12
przez szmic
odpowiedź masz na PW, gdyby nie doszło to pisz.