Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez miklo80 » 22 sty 2019, o 19:06
Przy okazji spytam. Masz wyciętego DPF-a?
-
miklo80
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 16 sty 2019, o 02:47
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez pasnioch » 22 sty 2019, o 19:10
nie miałem fabrycznie ,tylko erg i nieszczęsne klapy wirowe,ale to ogarnięte było zaraz po zakupie
-
pasnioch
- Nauka jazdy
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 20 sty 2019, o 14:09
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez miklo80 » 22 sty 2019, o 19:17
Szczęściarz . Dobra ale nie będę już rozmywał tematu. Napisz jak sprawdzisz akumulator.
-
miklo80
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 16 sty 2019, o 02:47
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez pasnioch » 23 sty 2019, o 12:29
akumulator podmieniony,bez zmian,zastanawiam sie nad sprawdzeniem rozrusznika,gdzieś czytałem ze to ze na słuch dobrze kręci to może być za mało
-
pasnioch
- Nauka jazdy
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 20 sty 2019, o 14:09
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez miklo80 » 23 sty 2019, o 16:38
Nie zaszkodzi sprawdzić. Może masz poluzowane przewody od rozrusznika albo zaśniedziałą wtyczkę od niego. Przy okazji możesz sprawdzić resztę wtyczek przy silniku oraz od przepływomierza. Popryskaj kontaktem. Później sprawdziłbym sam przepływomierz. Jedni go czyszczą inni nie zalecają tego. W moim aucie nie zaszkodziło. Trochę kurzu było. Możesz przeczyścić też bostsensor w kolektorze dolotowym.
-
miklo80
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 16 sty 2019, o 02:47
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości