Strona 4 z 4

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 9 mar 2016, o 12:06
przez szewcuu
Dzieki za odpowiedz :)
To podobnie jak w vectrze C 1.9 cdti która aktualnie już bez DPF-u i zmianie mapy na 180KM :)
U mnie na Pomorzu za taką usługę biorą po 1200 i oczywiście zabierają wkład. Wolę sam go wyciąć i wysłać sterownik do Poznania do TuneForce i mam co najmniej połowę tej sumy
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc !

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 30 kwi 2016, o 10:25
przez Tomeck88
Witam jestem nowy na forum. W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Astry H 1.7 CDTI niestety większość jazdy to miasto i wiadomo DPF sprawia problemy. Moje pytanie kto wycinał DPF w 1.7 CDTI najlepiej szczecin okolice. Jakie wrażenia po zabiegu jak się sprawuje auto i czy nie ma problemów na przeglądach??

U mnie po jeździe miejskiej wypala się co 150-200 km chyba za czesto?? a po wypaleniu statycznym na postoju (zużycie paliwa 3.2l/h) po krótkim odcinku problem powraca aż do "wyprowadzenia" na autostradę.
Co polecacie dzięki za odpowiedz

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 13 maja 2016, o 09:09
przez Janek89
Hej Tomeck88, ja też tu dopiero trafiłem.Przeszedłem już swoje z DPF'ami. Diesle się kompletnie po mieście nie nadają, bo po roku od zakupu już mi zaczął świrować silnik. Stracił moc, paliła się kontrolka, do tego stopnia, że zacząłem nazywać swoje auto per "muł". Przy jeźdźie miejskiej czasem wypala się nawet częściej niż co 150 km, więc może to nawet nie takie dziwne, ale na pewno upierdliwe na maksa. Zdecydowanie polecam pozbycie się tego dziadostwa z auta, bo będziesz w kółko miał problemy. U mnie zapchany filtr o mało nie spowodował zatarcia silnika. Najpierw pojechałem do swojego mechaniora ale powiedział, że się nie zna i że może spróbować ale koszt naprawy to tak ze 3 tysiące wyjdzie w przybliżeniu. W ostatnim momencie podstawiłem na warsztat do RMotors.pl (prawobrzeże). Szybko zdiagnozowali o co chodzi, oprócz DPF był jeszcze EGR i po kilku godzinach było po sprawie. I w dużo normalniejszej cenie. Potem wszystko było gut, z przeglądami też. Także w moim przypadku spoko.

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 13 maja 2016, o 16:55
przez Tomeck88
Ile kosztowała ta przyjemność u nich ? EGR to zaslepili czy tylko czyscili? Mam nadzieje ze po serwisie nie będzie jakoś strasznie kopcil. Jak się orientowalem to na Golisza 1200 zł kosztuje i z chiptiuningiem około 2000 zł dużo ale nie ma innej możliwości żyć w mieście z tym. Trochę się wpakowalem z tym autem ale nie sądziłem ze to aż tak kłopotliwe jest na codzień. Pozdrawiam

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 16 maja 2016, o 09:14
przez Janek89
EGR zaślepili, ceny Ci nie podam dokładnie bo nie pamiętam już, ale raczej w okolicy 1000. Jak zadzwonisz do nich to Ci wycenią wszystko zanim dotkną samochodu. Mi się to podoba bo już nie raz mi mechanik robił niespodziankę. Było "Panie to pół darmo zrobimy" a potem nagle wyskakiwało, że to, że tamto, i faktura na 2 tysie. U p. Michała w RMotors wszystko jest od początku jasne i żadnych niespodzianek. Chiptunningu nie robiłem, ale się zastanawiam nad tym bo przyrosty jakie uzyskują są naprawdę klawe (na razie nie mam kasy na takie zabawy niestety). Jeśli chodzi o kopcenie to absolutnie nie ma takiego objawu, wszystko tak jak powinno być. Tomeck88 po wywaleniu DPFa już nie taki Diesel straszny :P

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 2 lut 2017, o 22:51
przez jameshellfire
Wiem że temat trochę stary, ale może ktoś będzie wiedział.
Czy po "wycince" DPF-a w 1.9 CDTI Z19DT trzeba jeszcze fizycznie wypiąć któryś z czujników ?

Re: Filtr cząstek stałych DPF problem z wypalaniem (brakiem

PostNapisane: 3 lut 2017, o 10:17
przez umek19
Tak , trzeba zmienic program w kompie bo bedziesz miał błąd.