Strona 2 z 2

Re: Blad

PostNapisane: 30 sty 2016, o 16:04
przez Cytryna20
Dodam jeszcze ze nie swieci sie zaden cheack ani zadna kontrolka tylko pojawia sie jeden blad chyba ze jest jakis przycisk ktorym sie dusi zeby zobaczyc nastepny blad o ktorym nie wiem

Re: Blad

PostNapisane: 30 sty 2016, o 17:05
przez szmic
powinien być z tyłu silnika po stronie pasażera, dojście raczej z kanału

Re: Blad

PostNapisane: 2 lut 2016, o 02:55
przez umek19
zaworek jest nad rozrusznikiem czyli za silnikiem dostęp od spodu samochodu i nawet w miarę dostępny, przykręcony na klucz 10 ale ja obstawiam czujnik wału( też go tam znajdziesz nad rozrusznikiem). Gdyby był padnięty zaworek to samochód by nagle tracił moc ale by odpalał zawsze. Albo padło to i to

Re: Blad

PostNapisane: 2 lut 2016, o 16:45
przez szmic
z czujnikeim wału możesz mieć rację , jak jest ciepły nie mozna odpalić , jednak utrata mocy wskazuje również na zaworek tym bardziej że jest błąd

Re: Blad

PostNapisane: 7 lut 2016, o 10:17
przez Cytryna20
Bo jest jeszcze uszkodzona sprezarka klimatyzacji a dokladniej kolo pasowe poniewaz piszczy i stracilo jakies gumki po ktorych kolo doslownie tnie pasek wieloklinowy w tej chwili jest pol paska moze sie gdzies zawinal ten pasek lub cos..

Re: Blad

PostNapisane: 7 lut 2016, o 15:37
przez umek19
Często przyczyną uszkodzenia paska klinowego jest zatarte kółko alternatora bo ono ma sprzęgło w środku lub słaby napinacz, nie pamiętam żeby w sprężarce były jakieś gumki oprócz uszczelek, uszkodzone może być koło pasowe ale wału korbowego tam są gumy i one czasami ze starości zaczynają piszczeć i faktycznie tam są gumy. Ta historia coraz gorzej wygląda kto to naprawia??? Zmień mechanika bo popłyniesz z kasą