Strona 6 z 19
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
29 kwi 2014, o 11:27
przez szmic
Nieźle musi być zatarty SCV jak spalanie chwilowe takie niskie, nie polecam długo tak jeździć, wymiana od razu, za chwilę mogą być problemy z czujnikiem ciśnienia na listwie wtryskowej
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
8 maja 2014, o 20:57
przez motocomplex
czujnik wymieniony, obroty sie ustabilizowaly , na razie wszystko jest ok
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
23 maja 2014, o 20:19
przez banan1910
hej czy komuś gwiżdże pompa cr po zdjęciu nogi z gazu w silniku z17dtj ? jadąc słyszalne to jest wtedy gdy rozpędzamy auto a następnie noga na sprzęgło i zmieniamy bieg np z 1 na czy z2 na 3.podobno tak się działo już w nowych sztukach ASO wymieniało pompy.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
23 maja 2014, o 20:38
przez radint
Tak mamy, był o tym wątek poszukaj. Kolega się wypowiadał ze jest to wina węża powrotnego chyba albo coś. Juz zapomniałem.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
1 lip 2014, o 11:22
przez nowyposiadacz
Cześć jestem tu nowy. Zakupiłem Asterkę tydzien temu i już problem,falowanie obrotów jak z filmików. Po przestudiowaniu forum widzę , że to raczej SCV. Astre mam 1,7 cdti rok 2010. Czy będzie pasował zawór z końcówką numeru 0260? Końcówkę numeru pompy mam 503. I czy muszę uczyć dawki bo nie mam czym. Prosze o szybka odpowiedz. Pozdrawiam
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
1 lip 2014, o 13:24
przez szmic
Nie ma znaczenia czy jest pompa 501 czy 503 zawór jest ten sam, naukę małej dawki robi się tylko gdy po wymianie, spalanie chwilowe jest zawyżone
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
7 lip 2014, o 09:39
przez radint
Z małych ciekawostek dodam, ostatnio byłem w Oplu, a co myślę sobie, jak wymienię u nich będzie gwarancja. (Kupno kolejnego, bo drugi wysiadł, trochę dobija). No i tu się rozczarowałem, według vinu, dla mojego auta zawór nie występuje osobno jedynie z pompą, mogą mi sprzedać oddzielnie ale nie będzie gwarancji, bo w katalogu nie występuje osobno... Koszt oczywiści "mile zaskakujący" 740zł regulator + montaż jakieś 200zł
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
11 lip 2014, o 21:28
przez stonka74
Witam
Mam podobny problem z astrą H silnik 1,3 cdti, jak silnik jest zimny to falują mi obroty na biegu jałowym przez moment, później jest okey. Jak silnik jest zimny to zdarzają się delikatne szarpnięcia. Wzrosło mi spalanie ok. 0,5 litra na 100 km i jakby stracił moc był słaby. Pojechałem do mechanika opisałem problem. przy odbiorze samochodu powiedział że kolektor ssący był zanieczyszczony nagarem więc go oczyścił i wycenił swoja usługę na 100 zł. Niestety naprawa pana mechanika była taka że wzrosło mi zużycie paliwa o 0,7 litra/100 km a szarpnięcia pozostały i skoki obrotów jak samochód był zimny. Bardzo proszę o pomoc może jakieś wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
11 lip 2014, o 22:31
przez szmic
W tym przypadku bardziej skłoniłbym się do EGR-a
Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR
Napisane:
27 paź 2014, o 20:58
przez dawi19066
Witam jeżeli zamontuje nowy zawor denso co trzeba przestawić i gdzie robiąc to na własną rękę prosił bym o dokładne instrukcje