Strona 11 z 19

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 14 kwi 2015, o 18:42
przez szmic
Nic samo nie zrobi się

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 14 kwi 2015, o 19:00
przez pavvelll
Więc trzeba wyregulować dawkę paliwa? Podobno po wymianie SCV po jakimś czasie auto się samo reguluje

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 14 kwi 2015, o 19:09
przez szmic
samo??? tak po przejechaniu dystansu pomiędzy 1000 a 2000 km

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 14 kwi 2015, o 19:11
przez pavvelll
Robię miesięcznie 4000 tak, że to nie problem. Dzięki za pomoc.

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 14 kwi 2015, o 23:36
przez dawi19066
czyli to normalne ? zrobilem ok 400 km i dalej slychac tylko przy mocnym nacisnieciu gazu i tylko 2-3 tys obrotow jezeli lekko przyspieszam jest ok w pt mam oddac auto do tego mechanika co mi to robil co najlepiej powiedziec ? bo podobno ten denso wymienial tez 1 raz SZMIC bardzo prosze o rade jak to zrobicc krok po kroku aby bylo ok ? zebym sie juz nie musial wkurzac wiecej
wydaje mi sie ze silnik tez chodzi troszke glosniej lecz mechanik mowi ze to pewnie od paska bo taki dzwiek jest, niewiem sam wskazowka na obrotomoerzu ani drgnie
dodam ze podobno mialem ustawiana niska dawke paliwa na biegu jalowym bodajze
mam ok 0.4 .0.7 jak zimny silnik ok 1.2

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 10:15
przez szmic
podmień SCV na stary i sprawdzisz czy jest tak samo, jeżeli nie będzie tego słychać tzn że z nowym zaworem jest coś nie tak, a dodatkowo zapytam zawór kupiłeś sam czy mechanik, później wyjaśnię o co chodzi

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 10:27
przez dawi19066
on kupil bodajze 315 zaplacil

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 10:34
przez dawi19066
szmic napisał(a):Takie chrobotanie po wymianie SCV to efekt niedostatecznej ilości paliwa




ale to oznacza ze zawor jest do wymiany czy mozna go poprostu jeszcze jakos skonfigurowac?

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 10:38
przez szmic
myslę że kupił właściwy, bo do innych marek są tańsze a wyglądają tak samo, jednak dalej upieram się na podmianę zaworu, jak zaczynałem swoją przygodę po raz pierwszy w tym temacie to dopiero na trzecim chodził mi właściwie a zdarzyło mi się również tak że na nowym nie mogłem uruchomić samochodu, okazało się że trzpienie w zaworze tak ciasno chodziły jakby były zapieczone, trochę tego przerobiłem w oplach , z tego co pisałeś wyżej to spalanie na jałowym jest ok,
jeżeli został zaprogramowany to nie ma już możliwości konfiguracji

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 10:54
przez dawi19066
ahaaa czyli podmianka na stary bedzie ok to tamten na gwarancje itp ?
pamietasz moze dokladnie o jakich nr kupic najlepiej zebym mu dal to opisane na stoprocent
astra h 1.7 81 kW