Strona 2 z 3

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 6 lis 2015, o 10:08
przez KUBEK188
W 1.7 dth mozna wszystko regenerowac dosc tanio. Wtryski bosh po 360zl sztuka, turbina 1200zl, dwumasa 900zl (nowa 1800zl). Wszystko na raz Ci sie nie popsuje, wiec czego sie bac ? Najwazniejsze zeby kupic zadbany egzemplarz.

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 6 lis 2015, o 10:09
przez szmic
może i racja ze stylem jazdy, nie wiem czy były modele AH bez dwumasy, miałem Merivę z 2004 z silnikiem isuzu 1.7 101 (układ paliwa Denso) to na 100% nie było, tak samo w AG z 1.7 DTI, chociaż byłem przekonany że występuje dwumas w tej Merivie, przy wymianie wysprzęglika okazało się że nie ma, AH od 2004r z układem paliwa Bosch to już nowsza generacja i sądzę że dwumas jest, ale jak wspomniał kolega Kubek, czego się bać, i tak jest lepiej i chyba taniej jak w klekocie 1.9

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 6 lis 2015, o 10:42
przez altmark
Moja Astra jest wyprodukowana pod koniec 2004 r. i dwumasę posiada. Co do DPF - na tej czarnej tabliczce na słupku można sprawdzić zgodnie z linkiem http://astra-3.pl/tips.php?id=5 U siebie mam 1.40 i nie mam DPF, czyli się zgadza.

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 6 lis 2015, o 12:14
przez swierszczu1988
Zgadzam się ze wszystkimi. Wszystko naraz się raczej nie psuje, no ale jeśli mogę zminimalizować ryzyko do 0 to próbuje, choć oczywiście jak się trafi jakaś perełka to nie będe wybrzydzał. Na ten moment jutro jadę do Włocławka do salonu opla i zobaczymy co mi tam panowie pokażą. Jak się uda to się oczywiście pochwale.

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 6 lis 2015, o 12:37
przez szmic
minimalizować do 0????, nigdy nie wiesz co tam siedzi wszystkiego przy zakupie nie sprawdzisz, zepsuć może się zawsze, z resztą to nie są lata 80 gdzie nie było części zamiennych, dzisiaj kupujesz w sklepie który Ci odpowiada, gorzej ze znalezieniem prawdziwego mechanika

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 7 lis 2015, o 09:37
przez KUBEK188
Święte słowa szmic, "dobry mechanik to skarb" !
Mam nadzieje ze kolega swierszczu zna wszystkie miejsca ktore przed zakupem astry warto sprawdzic (tam gdzie ruda moze wysc, gdzie moze woda stac, jak 2mase sprawdzic itp) ?

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 11 lis 2015, o 22:26
przez swierszczu1988
Panowie, żle mnie chyba zrozumieliście... Nie jestem mechanikiem i szukałem auta które będzie stosunkowo proste w budowie i zależało mi, żeby auto nie było kombinowane. Dlatego wziąłem kolegę ze sobą który ma 2 ople (vectre i astre IV). Kupiłem w końcu asterke w nasjłabszej wersji diesla. A czy mógłbym kolege Kubka prosić o podpowiedź co ewentualnie mam sprawdzić dla swojego spokoju? Teraz będe wymieniał olej i filtry oraz rozrząd. To może przy okazji warto, żebym coś jeszcze sprawdził? Dzięki z góry za pomoc :)

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 12 lis 2015, o 10:38
przez KUBEK188
Rdza moze wystapic pod lusterkami (bombelki), na drzwiach. Warto sprawdzic tez odplywy w tych drzwiach. W kombi tylna listwa ozdobna moze szorowac po lakierze=rdza. Przy wymianie kol warto zdjac oslone przednich nadkoli i usunac szlam z "rynny" odprowadzajacych wode. Wystepuje u niektorych ruda na masce, ale raczej rzadko. Zapraszam do lektury http://www.astra-h.ru/navigator.html wiele ciekawych materialow. Sprawdz (polej okna) czy woda na progu nie stoi (na uszczelce, wszystkie drzwi).

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 12 lis 2015, o 20:45
przez swierszczu1988
Dziękuję za pomoc, choć z rosyjskim to miałem do czynienia tylko w 4 pancernych to jakoś z tłumaczem google próbujemy ogarnąć. Faktycznie interesująca strona.
ps. pod lusterka podkleja się jakąś taśmą/folią?

Re: Silniki 1.7 CDTI 101km

PostNapisane: 14 lis 2015, o 14:45
przez KUBEK188
Mozna podklejac, ale skuteczniej jest dac dystans z podkladki jakiejs. Tylko lusterko trzeba zdjac do tego. Ruska strone mi windows sam tlumaczy, sprawdz w ustawieniach przegladarki.