borsuk napisał(a):A nie wariuje Ci nawiew? Bo u mnie jest tak, że po wyłączeniu silnika czasem dmuchawa dalej dmucha, nawet jak wyłączę nawiew. I jak mi tak przez weekend podmuchało przy -17, to w poniedziałek rano już nie odpaliłem- a aku ma 3 miesiące. Więc może poszukaj przyczyny w tą stronę.
Nawiew nie wariuje i dmuchawa działa ok. Jedyne co, to po wyłączeniu zapłonu przez jakiś czas kręcą się i stukają klapki w kanałach wentylacyjnych.
analyzer64 napisał(a):Ja polecę pojechać do elektryka, albo zmierzyć samemu pobór prądu, skoro akumulator w stanie spoczynku ma 12v, powinien mieć chociaż 12.3v.
Ostatnio miałem ok 12.3V. Podgrzałem świece 2x i odpalił prawie na pyk ale i tak słyszałem takie jakby męczenie się przy tym.
Pamiętam jeszcze z zeszłego roku zimą, jak ładowałem stary akumulator w domu, to miał 12,55V. Po podłączeniu spadło zaraz do 12,3V.
Nie jestem elektronikiem ani nawet elektrykiem ale wydaje mi się, że taki objaw świadczy o tym, że coś obciąża układ.
W mojej starej AF 8-letni aku trzymał ok 12.5V.
Myślę, żeby wyłączyć wszystkie bezpieczniki i zmierzyć wtedy napięcie. Może coś tak ustalę. A jak nie, to tak jak analyzer64 pisze, pojadę do elektryka.
Podejrzewam też niefirmowy autoalarm.