Strona 2 z 2

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

PostNapisane: 18 mar 2015, o 21:47
przez szmic
A dlaczego auto traci moc, bo źle pracuje elektrozawór a przy wyższych prędkościach objawia się "prędkością własną pojazdu", myślę że chodzi o to w jakim stopniu zacina się, temat tego błędu wałkowaliśmy na innym forum

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

PostNapisane: 18 mar 2015, o 22:23
przez kaliope
poczytałem na angieslkich forach i rzeczywiście w 1.7 czesto pojawia się błąd p0500-74 i mimo, że nazwa na to nie wskazuje, jest to związane z elektrozaworem podciśnienia turbiny jak szmic mówi. Ludzie go wymieniają i fury wracają do życia. Ale sprawdz na wszelki wypadek też stan wężyków od podciśnienia.

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

PostNapisane: 19 mar 2015, o 17:57
przez moskii
Hej Karol, jezeli chodzi o wymiane uszczeli pod glowica i regeneracja glowicy to zaplacilem 1500 PLN (robocizna + czesci). Jezeli chodzi o blad ECN 050074 to mechanik zregenerowal mi alternator bo podobno wytwarzal za duzy prad co powodowalo, ze samochod wchodzil w stan awaryjny, ale to niewiele pomoglo. Nastepnie wymieniono mi zawor cisnienia przy turbo i wszystko dziala od tej pory OK. Zawor zalozono od VW bo orginalny VW jest o polowe tanszy niz ogiginalny GM tylko trzeba zmienic wtyczke.
Pozdrwaiam,

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

PostNapisane: 19 mar 2015, o 18:37
przez kaliope
moskii napisał(a): Jezeli chodzi o blad ECN 050074 wymieniono mi zawor cisnienia przy turbo i wszystko dziala od tej pory OK. Zawor zalozono od VW bo orginalny VW jest o polowe tanszy niz ogiginalny GM tylko trzeba zmienic wtyczke.
Pozdrwaiam,


czyli potwierdza to co piszą też chłopaki w UK. Podmianę tego zaworu od VW ludzie robią też w 1.9 cdti, tylko trzeba lutować przewody, a to może zawsze w przyszłości być przyczyną problemów z zasilaniem zaworu. Czy rzeczywiście jest 2x tańszy?