Strona 2 z 5
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
28 sty 2015, o 10:44
przez radint
Op-com to interfejs diagnostyczny:) czyli jak piszesz kabelek
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
28 sty 2015, o 13:08
przez wegi
dziś kontrolka znowu zaczęła mrugać, więc zabrałem auto w trasie na III biegu, obroty 2,7 do 3,2 tys/min i zgasła dopiero po 20 minutach, czy to nie za długo? podczas jazdy nic nie przytykało, moc ok.
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
28 sty 2015, o 14:37
przez mateusz
czas jak najbardziej prawidlowy przy pelnym zatkaniu filtra (mrugajaca kontrolka). ja juz wywalilem DPF, olej wymienilem po 4,5 tys km i teraz na wymiane bd jezdzic co 10-15 k km:). oczywiscie jak pisal Radzio, poprzez wieksza dawke paliwa, nasze kochane CommonRaile (wtryski) dostaja bardziej w dupe no i skraca ich zywotnosc. a koszt ich wymiany liczony jest w tysiacach.
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
28 sty 2015, o 17:58
przez wegi
mateusz napisał(a): oczywiscie jak pisal Radzio, poprzez wieksza dawke paliwa, nasze kochane CommonRaile (wtryski) dostaja bardziej w dupe no i skraca ich zywotnosc. a koszt ich wymiany liczony jest w tysiacach.
myślę, że na osprzęcie BOSCHA to i tak jako tako chodzi, ja mam Toyote RAV4 D4D, gdzie Common Raile jest oparte na Denso - nie ma zamienników, nie regenerują i komplet nowych to ok.8 tyś
a co do wypalania dpf w astrze, to czy taki zabieg, jaki opisałem powyżej spowodował jego całkowite oczyszczenie, czy to etap długofalowy?
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
28 sty 2015, o 22:20
przez mateusz
calkowite to moze nie
zawsze cos zostanie w filtrze. ta operacja powtarza sie srednio po przejechaniu 500-800km (oczywiscie zalezy od stylu jazdy i rodzaju-miasto, trasa).
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
29 sty 2015, o 15:53
przez chudy
siemka wiecie może co sie dzieje z moim autem byłem u elektryka przed wczoraj ,miałem wymieniane mostek w alternatorze bo ładowania nie było. Wczoraj jeździłem cały dzień i nic sie nie działo podjechałem pod dom zaczął sie wypalać dpf to pojeździłem troche na wysokich obrotach do całkowitego wypalenia filtra. a dziś zaczęła się świecić ikonka samochodzik z kluczykiem i oznacza ze cos tam ze sprzęgłem albo inne . przy odpalonym silniku nie swieci dopiero jak ruszę i przejadę jakieś parę metrów to sie załącza i świeci stale. Czy jest możliwe ze coś sie poluzowało przy wymontowaniu alternatora? jak by mi padał dwomas to by się świeciła?
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
29 sty 2015, o 16:06
przez szmic
kolego kontrolka sygnalizuje błąd elektryki-elektroniki a nie rzeczy mechanicznych jak dwumas, podepnij pod kompa lub odczytaj gaz+hamulec
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
29 sty 2015, o 19:40
przez mateusz
hej, po kilku metrach jak mi sie swiecila to mialem padniety EGR. w tym momencie automatycznie auto slabiej ciaglo. u Cb sa jakies obajwy?
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
29 sty 2015, o 20:06
przez chudy
nie ma takich objawow własnie podejrzewam ze ci elektrycy cos zdupili jutro tam pojade:)
Re: Wypalanie filtra DPF
Napisane:
30 sty 2015, o 08:21
przez chudy
błedow to mi wyskoczyło pełno teraz a wczesniej miałem dwa tam cos z kierunkowskazem prawym i immobilajzerem. ECN181572
, 050071, 05007F , 038004. 007074, i kilka innych za szybko to na tym wyswietlaczu znika. to pewnie ten elektryk cos popsuł mi albo żle podłaczyłm i sie poluzowało