Czy przy 1000 obrotow czy przy 3000 nie powinno byc duzej roznicy bo steruje tym regurator napiecia. Jak masz mocne wachania to regulator trzeba sprawdzic. Prawidlowe ladowanie jest od 13,7V do 14,5V. Akumulator sprawdzamy po przynajmniej 12godzinnym postoju(po nocy). Powinien miec 12,5V min, a najlepiej 12,7V(naladowany). Jak jezdzisz duzo krotkich trac to moze pokazywac 12,4V bo ciagle jest niedoladowany. Najepiej jedz do dobrego warsztatu i za pare zł sprawdza ci akumulator na "maszynce" i bedziesz mial wydruk.
Co do odpalania to u wielu osob z 1.7 DTH raz odpala po 2s a raz po 5-6s. Wiec mysle, ze ten typ tak ma.
Stara indianska metoda odpalania glosi: "ze po zimnej nocy przed odpaleniem daj mu kilka razy dlugimi swiatlami zeby pobudzic akumulator, potem grzej swiece kilkanascie sekund(zalezy od mrozu im wiekszy to dluzej)"