Strona 5 z 7

Skrzynia biegów i półosie

PostNapisane: 15 lut 2016, o 20:32
przez Andru
Witam wszystkich
Moje autko to Astra H 1,4 rok 2010 przebieg 133 tyś
problem mam taki,już dwa razy wymieniałem uszczelniacz na dłuższej półosi a olej jak kapał tak kapie powoli ale kapie
przy drugiej wymianie stwierdziłem luzy obu półosi przy wyjściu ze skrzyni biegów czy ten luz może mieć wpływ na wyciek oleju.
Proszę o pomoc w tym temacie a może ktoś miał taki problem jak go rozwiązać.
Z góry dziękuję

Warsztat LPG godny polecenia

PostNapisane: 16 lut 2016, o 13:46
przez RobertM
Witam wszystkich
Jestem od niedawna posiadaczem Opla Astry H Kombi rocznik 2008 z instalacja LPG.
Chciałem zapytać czy ktoś może z doświadczenia polecić jakiś warsztat LPG godny polecenia z okolic Zabrza, Gliwic, Rudy Śląskiej.
Muszę wykonać przegląd z wymianą jakiś filtrów itp. a nie chciałbym oddać auta w ręce pseudo mechaników których jak wiadomo jest mnóstwo.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Robert

Jaki Intercooler 2.0T 170km

PostNapisane: 20 lut 2016, o 12:45
przez solooo
Witam, szukam intercooler-a do opla Astry H 2.0 T 170 km. Numery z intercoolera to :

ID. ZZ1
93179038
lub
13129648

lub

ID. AG2
93182323

lub

6302057
lub
6302062

Czy musi to być akurat cooler z tym numerem części? Skoro wyglądają podobnie? Sprawdzał ktoś czy podejdzie cooler od Astry GTC? A może zamontował ktoś jakiś większy?

1.6 Z16XEP zapach benzyny na bagnecie

PostNapisane: 22 lut 2016, o 16:13
przez arkadio87
Witam, mam następujący problem z moją Astrą z 2004, przebieg 135tys: przy sprawdzaniu poziomu oleju poczułem na bagnecie zapach benzyny. Samochód jest regularnie serwisowany staram się o niego dbać i ściśle przestrzegać wymiany oleju, do tej pory nie było większych problemów. Problem pojawił się około 1,5 miesiąca temu, poczułem również zapach benzyny i mocno ciemny i gesty olej (GM) na bagnecie. Pobiegłem do mechanika, który wykonał czyszczenie układu plus zmianę oleju na valvoline o identycznej lepkości. Po miesiącu kolor oleju jest ok, ale na bagnecie nadal czuje benzynę. Jeśli chodzi o jazdę samochodem nie zauważyłem żadnej zmiany.
Proszę o podpowiedź jeśli ktoś miał już podobny problem, ewentualnie gdzie szukać.
Dziękuję z góry.

Astra H z20lel

PostNapisane: 23 lut 2016, o 21:09
przez xxmatixx
Witam. Mam pytanie czy któryś z forumowiczów dysponuje logami z sprawnego samochodu z tym silnikiem ??

lekkie szarpanie samochodu po zatankowaniu paliwa

PostNapisane: 27 lut 2016, o 17:15
przez lukaszjohny1989
witam. jestem posiadacze astry III rocznik 2007 silnik 1.4 benzyna 90KM,
Jakiś czas temu zatankowałem paliwo 95 i auto zaczeło szarpać podczas jazdy z jednostają prędkością, silnik też nierówno pracował.
Zapaliła się również kontrolka kontroli emisji spalin.
Samochód zaczął wiecej spalać paliwa.
Zajechałem do mechanika samochód został podpięty pod komputer.
Mechanik powiedział że problem może leżeć w tym że zatankowałem złej jakości paliwo.
Doradził mi abym wyjeżdził to paliwo i potem nalał lepszego paliwa 98 i zobaczył czy problem ustąpił.
Minął już tydzień czasu od tamtego zdarzenia zatankowałem wzbogacone paliwo na shelu i problem prawie zanikł, prawie bo od czasu do czasu jeżdzac z jednostają prędkością wyczuwam delikatne szarpniecie.
czy ktoś miał podobny problem prosze o pomoc

Skrzynia biegów

PostNapisane: 16 mar 2016, o 16:06
przez Andru
Witam wszystkich.
Mam problem z moją Astrą H.
rok 2010 przebieg 133 tyś km
problem polega na tym że jest wyciek oleju ze skrzyni biegów od strony obu półosi wymiana uszczelniaczy nic nie daje ponieważ mam luzy na łożyskach bocznych
(stożkowe) mechanizmu różnicowego.
poczytałem trochę i za radą szanownych kolegów dokręciłem nakrętkę kasującą luz tych łożysk nic to nie dało nakrętka dokręcona do końca a luz jak był tak jest
pozostaje mi wymienić łożyska stożkowe boczne mechanizmu różnicowego na nowe.
I tu sęk nie znam oznaczeń tych łożysk ani wymiarów nikt nie potrafi mi powiedzieć oznaczeń tych łożysk.
znalazłem w dixi car są do sprowadzenia okres 3-4 dni ale znam tylko cenę za komplet 525 zł oczywiście GM
moja skrzynia to F 13.
Bardzo proszę jak ktoś wie jakie oznaczenie lub rozmiar tego łożyska to proszę o podanie za co z góry gorąco dziękuję.
Pozdrawiam

astra h 1,4xep błąd p1500 rozładowuje akumulator

PostNapisane: 27 mar 2016, o 16:06
przez astramoto2010
Witam wszystkich astro maniaków.
Posiadam astrę chatchback 2010r 1,4 xep benzyna
Przed wczoraj po umyciu auta wszystko było w porządku, wjechałem do garażu.
Rano gdy chciałem wyjechać usłyszałem tylko tykanie jak gdyby słaby akumulator, podładowałem go.
Kiedy auto zapaliło nie miałem kontroli nad dodawaniem gazu i pracowało nie równo.
Podłączyłem interfejs(delphi), ujrzałem błąd p1500 (brak sterowania pomiędzy sterownikiem a przepustnicą ) wyczyściłem przepustnicę i pedał gazu, lecz przy maksymalnym wciśnięciu auto wchodzi na maksymalnie 2tyś obrotów.
Kiedy próbuje skasować błąd auto gaśnie i błąd pojawia się ponownie.
Dziś próbowałem auto ponownie odpalić lecz znów akumulator jest rozładowany.
Mam do was kilka pytań i proszę o pomoc:
1. Co mogę jeszcze sprawdzić
2. Gdzie znajduje się sterownik silnika w moim aucie bo gdzieś przeczytałem ze w okolicy przepustnicy ale go tam nie znajduję.
Pozdrawiam i proszę o jaką kolwiek sugestię.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi .
Wesołych Świąt.

ASTA H i kompletnie zero chęci na odpalenie.

PostNapisane: 27 kwi 2016, o 22:47
przez bolek_96
Siema ;)
Zakupiłem Astrą nie dawano i po przejechaniu 5-6 tys. wymieniłem jej pierścienie na tłokach oraz dałem do roboty głowicę.
Wszystko po złączane tak jak było. Robione z dokładnością, nic nie robione na szybko..
Po złożeniu astra nie ma chęci na odpalenie, załapie krótko i to wszystko.. coś ją blokuje . Immobilizer cim sprawdzony, sterownik silnika wymieniony, czujnik położenia wału nowy. impulsator ok. tłoki mokre od benzyny iskra jest.. Pomóżcie !!

Głośna praca silnika

PostNapisane: 3 maja 2016, o 15:41
przez Mirek5004
Witam.
Opel Astra H silnik 1,6 Z16XER z LPG. W ASO wymienili mi oba koła zmiennych faz rozrządu. Jak silnik jest zimny to pracuje cicho jednak jak się rozgrzeje to z przerwami zaczyna pracować jak diesel . Metodą gaz-hamulec pokazuje mi błąd 001161. Poza tym silnik ma moc i zapala normalnie. Co może być przyczyną klekotania dopiero po rozgrzaniu, w ASO twierdzą ,że to głowica, natomiast facet od głowic twierdzi ,że to nie wygląda na głowicę