Strona 2 z 2

Re: Szarpanie na 1,2,3 biegu, zawieszanie sie obrotów silnik

PostNapisane: 31 mar 2016, o 19:57
przez Lewar93
1.JPG
tak wyglądały te kanaliki
1.JPG (33.65 KiB) Przeglądane 5380 razy

Re: Szarpanie na 1,2,3 biegu, zawieszanie sie obrotów silnik

PostNapisane: 1 kwi 2016, o 09:18
przez marek870313
Hej to jest cenna wskazówka. Tylko tak myślę że przy odłączonym lub zaślepionym egr nie powinno szarpać. Zato te luzy na twinporcie faktycznie mogą robić takie problemy. Ja robiłem szklanki u mnie w astrze bo nie dało się gazu ustawić i co ciekawe pomogło i wszystko ok. Luzy na wydechu miałem tak do 0.2mm tylko na 3 i 8 zaworze miałem około 0.15 jakieś 2 godz rozbierania 2 godziny szlifowania i 45 min składania. Od razu inaczej się zachowuje na gazie ;-)
Pozdrawiam.

Re: Szarpanie na 1,2,3 biegu, zawieszanie sie obrotów silnik

PostNapisane: 1 kwi 2016, o 12:11
przez Lewar93
Powiedz mi kolego, co musiałeś ściągnąć do tych szklanek ? i jak to szlifowałeś, czym ? ;D

Re: Szarpanie na 1,2,3 biegu, zawieszanie sie obrotów silnik

PostNapisane: 1 kwi 2016, o 13:35
przez marek870313
W kolejności jak ściągałem :
Koło prawe
Nadkole (ten plastik z tyłu żeby się do koła pasowego dostać)
Pasek klinowy napędzający pompę wody klimatyzację itp
koło pasowe
Filtr powietrza wraz z dolotem i rezonatorem
pokrywa zaworów
osłona paska rozrządu
pasek rozrządu (po zdjęciu paska sprawdziłem czy znaki się pokrywają w obróciłem wałem o 1/4 obrotu żeby móc spokojnie kręcić wałkami rozrządu)
koła pasowe wałków rozrządu (przed zdjęciem sprawdziłem luzy i zapisałem sobie żeby wiedzieć ile trzeba zeszlifować)
poluzowałem osłonę paska rozrządu (dwie śrubki pod kołami pasowymi wałków)
mocowanie wałków rozrządu (nie wiem jak fachowo się to nazywa ale trzyma wałek w 5 miejscach)
wałki rozrządu
magnesem wyciągałem szklanki bo są śliskie
Szlifowanie przeprowadzałem wiertarką stołową z kamieniem szlifierskim. Co do pomiarów to każdy mówi że trzeba mikrometr noniuszkowy ale ja użyłem zwykłej elektronicznej suwmiarki i bez problemu z dokładnością na oko do 0,02 mm więcej nie potrzeba. Po złożeniu od razu różnica w pracy silnika. Ps jeśli chcesz to na prv mogę podać nr telefonu to wytłumaczę dokładnie co i jak.