darkangel napisał(a):Moim zdaniem najlepszy pomysł, to ten z podmianą cewki i sprawdzeniem. Wedlug mnie na 90% to będzie cewka. A sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach? Nie chce być złym prorokiem, ale problem może być "głębszy" pytam dlatego, bo wspominałeś, że nie pracuje Ci na 3 cylindrach. Może zawór któregoś cylindra jest wypalony. Ale życzę Ci, żeby to była tylko cewka i po wymianie było ok
napisz w tym temacie czy pomogło oki? A czy EGR jest w naszych silnikach to nie wiem
sprawdź w google
Nie strasz mnie :/
Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem, jest blisko "9" przy trzech obrotach rozrusznika,
Wszystko napisze jak usunę problem, może komuś na przyszłość się przyda, póki co sam zachodzę w głowę co jest przyczyną
Tzn. pracuje na 3 cylindrach tylko wtedy jak zaświeci się CHECK, ale zgaszę go, odpalę i jest ok. Po tym Check'u jak pisałem wyżej bylem pod kompem i pokazało wypadanie pierwszego cylindra. Ale czasem szarpie niemiłosiernie w ww. przedziale, jakby poduchy silnika były wywalone.